čtvrtek 22. listopadu 2012

Co bylo senza v říjnovém Sanzaboxu

Zítra vyrazí do světa nové listopadové Senzaboxy. Tak se ještě rychle otočím za tím říjnovým. Po měsíci používání výrobků můžu říct, co v něm bylo super a co bych oželela.

V boxu bylo devět výrobků a z toho 3 v plném balení. Já jsem nejvíce spokojená s parfémem Pivoňka od L´Occitane en Provence, která mi ale napoprvé vůbec nevoněla. Nějak jsem si ji postupně zamilovala. Tělové mléko Verbena od stejné značky je taky super. Skvělá vůně i konzistence, pokožka je po něm jemná, co víc si přát. Od L´Occitane byly v boxíku ještě denní a noční slaměnkové krémy, které mi krásně voněly a vypadaly vážně nadějně, ale než jsem si stačila dojmy ujasnit, tubičky byly prázdné, takže jsem byla docela zklamaná. Tužka na oči Benecos je taky fajn, ikdyž bych raději černou. Dobře kreslí  a nemaže se. Mandlový krém od Weledy a zubní pasta Elmex mě nenadchly, ale ani nezklamaly.


























Nejhodnotnější z tohoto boxu byla báze pod make-up od Dermacolu. Mnoha zákaznicím udělala obrovskou radost, ale já make-up nepoužívám, takže ji nevyužiji. Ale to není chyba Senzaboxu samozřejmně. Není možné se zavděčit všem.
Deo krystal Purity vision mne moc nepotěšil. Měla jsem už dříve krystal Balea a ten moc spolehlivý nebyl. Nepůsobil ani proti pocení, ani proti zápachu. Takže k tomuto krystalu jsem skeptická. Vyzkoušela jsem jej asi dvakrát, ale jen na doma, kde se ani moc nepotím. 
Takže bázi a krystal bych v boxu oželela.


























Každopádně jsem zvědavá, co bude v listopadové edici. Uvítala bych nějaký přípravek na vlasy, balzám na rty nebo krém na ruce, no uvidíme, už brzy:-)

Prosincový Senzabox si můžete objednat zde (listopadový je už vyprodaný). Box můžete věnovat i jako vánoční dárek. Má krásné dárkové balení.

Co vy říkáte na Senzabox? Myslíte, že stojí za to si takovou krabičku objednat?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...