úterý 13. listopadu 2012

Na suché ruce a tělo od Yves Rocher

Kosmetiku Yves Rocher mám opravdu ráda. 

Vlastním klubovou kartu, sbírám body za nákupy a dostávám pravidelně poukázky na slevy, takže v prodejnách nakupuju za výhodné ceny. Oblíbila jsem si tyto krémy na tělo a ruce. Pokožku opravdu zvláční a nejsou zbytečně moc parfémované.

Opravný balzám pro velmi suchou pokožku, základní cena 449 Kč za 150 ml - vzhledem k hutnější konzistenci bych tento balzám nazvala spíš tělové máslo. Dobře se roztírá a vstřebává. Voní spíš neutrálně a pokožku krásně zvláční. Používám ho hlavně na místa, kde mám kůži více suchou. Balzám obsahuje máslo z bio karité a řepkový olej.

Opravné tělové mléko pro velmi suchou pokožku, základní cena 269 Kč za 150 ml - tělové mléko má jemnou příjemnou vůni a pokožku dobře zjemní. V tělovém mléku je máslo z bio karité, sojový a řepkový olej.

Hydratační krém na ruce, základní cena 99 Kč za 75 ml - minulou zimu jsem měla mrazem žalostně vysušené ruce a až tento krém jejich stav opravdu zlepšil. Má chránit ruce před nepříznivými vlivy prostředí, což taky dobře dělá. Obsahuje výtažek z bio arniky, olej z kopry a řepky olejky a vosk z karnauby.

Vyživující krém na ruce, základní cena 149 Kč za 50 ml - krém jsem si hned oblíbila díky jeho nádherné vůni. Moje dost suché ruce byly po pár dnech používání zase krásně jemné. Určitě si ho znovu pořídím. Krém obsahuje výtažek z bio arniky, bio sezamový olej, hroznový olej a vosk z karnauby.

Takže závěrem. Opravný balzám se mi moc líbí pro svou konzistenci a i to balení v kulaté krabičce je mi sympatické. Opravné tělové mléko je fajn, ale nijak zvlášť nepřekvapilo. Krémy na ruce pro mě super, protože na rukou byly účinky hned znát.

Stránky s eshopem Yves Rocher otevřete zde.

Máte některý z těchto krémů nebo jiný od Yves Rocher?

1 komentář:

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...