středa 26. prosince 2012

Co mi donesl Ježíšek

Vánoce jsou skoro za náma. Doufám, že je prožíváte tak pěkně, jako já, s rodinou a přáteli. Jsem najezená k prasknutí, přibrala jsem určitě minimálně dvě kila. Zkoukla jsem moje oblíbené pohádky a nějaké dárečky jsem taky dostala, takže Vánoce, jak mají být. 

K počítači se dostanu denně tak na dvě mikrosekundy, ale musela jsem vyfotit dárky, které mi udělaly největší radost a krátce o nich napsat. 


Já už delší dobu říkám, že k Vánocům nic nechci (protože fakt už všechno mám), ale jsem vždycky tak hodná, že to Ježíšek nevydrží a něco mi nadělí. Takže tento rok jsem dostala parfém Chloé 30 ml. Zajímovostí je, že jsem ho poprvé ovoněla v roce 2008 v anglickém Elle a hned se mi moc zalíbil, ale v té době u nás nebyl vůbec k dostání, jak jinak, že. Pak jsem na něj nějak zapoměla, no a dostal se ke mě až teď. Takže radostné shledání po letech a voní nádherně:-) Dále tady máme kosmetiku Lush a to legendární šampón Big a k němu balzám na vlasové konečky. Až pořádně vyzkouším, tak napíšu recenzi. Dále mi udělaly radost pečené čaje, protože ty jsou pro mě novinkou. A nakonec skvělý dárek, který je na fotce, ale na první pohled není vidět, kvalitní damaškové povlečení pistáciově zelené barvy. Už se nemůžu dočkat, až si do něj převlíknu peřiny. To bude luxusní spaníčko.


Dostala jsem i další dárečky, ze kterých mám radost taky, ale pletené ponožky od babičky by tady asi moc nezaujaly:-)

Jaké dárky udělaly největší radost vám?


5 komentářů:

  1. No tedy, supr dárky! :) Já měla LUSHové vánoce :D. Skoro vše z lushe. Ale taky mě to nejvíc potěšilo, takže supr! :). No prostě jsem dostala vše, co jsem chtěla a ještě půlku věcí dostanu až příjde! Juchů! A zítra se jede na nákupy do Olomouce takže si ještě sama sobě něco nadělím :) Jse tak natěšená :). Vánoce trávím s rodinou a až přijede přítel budu s ním. Zatím sem nic moc nejedla, spíš hubnu :D. Pohádky v telce mě nebaví takže koukáme na Harryho Pottera :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívala jsem se na tvůj blog - super dárky:-) Máš to fajn zařízené s pořizováním dárků:-) Já jsem dostala od Lush ještě tuhé pěny a mýdlo, tak se s tím tady pak ještě taky pochlubím. No a taky se chystám si ještě něco dodatečně nadělit, přece začaly povánoční slevy!

      Vymazat
  2. Krásne darčeky, ten parfem musim vyskušat... Moje darčeky boli celkom pestré, môžeš pozrieť:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. Dívala jsem se, moc pěkné:-) Eva

    OdpovědětVymazat
  4. super darčeky :) musela si byť celý rok dobrá
    ak sa ti bude chcieť prečítaj si môj blog síce tam mám len 2 články ale práve som s blogovaním začala petra-book.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...