sobota 29. prosince 2012

Jaký je váš názor na krabičky krásy?

Byla jsem požádána, abych pomohla s propagací výzkumu, který se týká kosmetických boxů.

Výzkum dělají dvě studentky Masarykovy univerzity. Jedná se vlastně o vyplnění jednoduchého dotazníku, což zabere jen pár minut. Pozor, zapojit se je možné jen do 5. 1. 2013. Výsledky by pak měly být známy koncem ledna 2013. Dostanu je mailem a hned samozřejmě zveřejním.


Momentálně u nás beauty boxy rostou jako houby po děšti. Máme už tři - Senzabox, Ladybox a Greatbox. Má tato koncepce dlouhodobě šanci na úspěch? Který z boxů se udrží a který padne? Něco nám třeba napoví výsledky výzkumu, něco ukáže až budoucnost. Já jsem tedy velmi zvědavá, co se výzkumem zjistí. Názory na krabičky krásy se různí, tak snad se nás do vyplňování zapojí co nejvíce.

Dotazník můžete vyplnit ZDE. Já už mám hotovo:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...