pondělí 17. prosince 2012

Týden do Vánoc ... a jaké jsou ty moje?

Tentokrát si u mě vánoční nálada dala hodně načas. Asi i proto, že se mě už dlouho drží nachlazení a tak jsem neměla ten pravý elán. Ale do Vánoc zbývá poslední týden a už je to tady. Už se začínám těšit a dostávám se pomalu do vánoční pohody.

Mám nakoupeny už všechny dárky, upečenou vánoční štolu, která se navíc moc povedla, vánoční výzdoba je taky hotová. Takže Vánoce můžou přijít:-)

Nejvíc se těším, že trochu vypnu a zbavím se na chvíli aspoň části každodenních poviností. Pak už se nemůžu dočkat bramborového salátu, po tom bych se utloukla. A vůně jehličí, tu miluju. No a pohádky samozřejmě. Moje nejmilejší je Princezna se zlatou hvězdou. Tady je z ní písnička, nádhera:


A Vánoce nemůžou být samozřejmě bez koled a písniček. Naše české koledy mám ráda a zpívám o sto šest, ale oblíbila jsem si i starší americké songy. Mají v sobě takovou pohodu. Například:

Bing Crosby - White Christmas


 Dean Martin - Let it snow!


A nakonec něco "novějšího",moje nejoblíbenější Mariah Carey - All I want for christmas, a rovnou v nové verzi s Justinem Bieberem, ha ha, ale jo jde to:-)



Znám hodně lidí, kterým Vánoce moc neříkají, jsou jen rádi, že mají volno a pořádně se najedí. Ale pro mě mají velký význam, vím, co je to kouzlo Vánoc a jsem za to ráda:-)

Přeji všem krásný poslední adventní týden. Jaké jsou ty vaše Vánoce? Už se těšíte?


1 komentář:

  1. Moc pěkné písničky, pouštěla jsem si je dnes u snídaně:-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...