sobota 5. ledna 2013

Koupelové soli Balea

V zimě není nic lepšího, než si večer vlézt do horké vany. Já jsem nedávno vyzkoušela dva druhy soli značky Balea koupené v DM.

Chtěla jsem zkusit něco nového a tyto sáčky mě upoutaly obalem, který je moc povedený. Navíc jedno balení nestojí ani dvacku, takže jsem se moc rozmýšlet nemusela. 

První sůl se jmenuje Potěšení smyslů a slibuje neopakovatelnou vůni kakaa s nádechem luxusu. A taky že ano. Vodu zbarví do hněda a měla jsem opravdu pocit, jako bych se koupala ve sladkém kakau.

Druhá má název Uvolnění mysli s vůní santalového dřeva a mandlových květů. Tato sůl obarvila vodu do oranžova.ně na mě působila dost uměle, jako bych si do vany nalila aviváž.

Celkově mě tyto soli nijak neuchvátily a nemám potřebu si je do koupele dát znovu. Na obalu se píše, že mají pokožce dodat pečující a sametově hebký pocit, což jsem nějak nezaznamenala, že bych takový pocit měla.

Takže budu zkoušet dál. Teď mi ve skříni voní pár tuhých pěn od Lush. Až je vzykouším, tak dám vědět. A pak mám zálusk na nějaké koupelové oleje.

Používáte do koupele soli, pěny nebo oleje? Máte nějaký tip?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...