středa 9. ledna 2013

Moje láska Chloé EDP

S vůněmi je to u mě komplikované. Líbí se mi jich hodně, ale ne tak, abych je opravdu musela mít. Podobně to mám s kabelkama a botama.

Ale jak jsem jednou ucítila parfém Chloé, chtěla jsem ho okamžitě. Stalo se to v roce 2008. Byla jsem na služebce v Anglii a koupila si tam časopis Elle. A v něm byla stránka s navoněným proužkem. (Už jsem o tom krátce psala v článku zde, ale tento parfém je tak úžasný, že musím věnovat celý článek jenom jemu.) Vůně si mi moc zalíbila. V Anglii jsem si ji hned nekoupila, a to byla chyba, protože u nás k dostání nebyla. Ještě nějakou dobu jsem po ní pátrala, ale bez úspěchu, v obchodech ji neznali. Pak jsem na ni nějak zapoměla. Až teď jsem ji dostala k Vánocům, nečekaně. 

Teď si ji pořádně užívám, mohla bych se v ní koupat. Takovou vůni jsem hledala. Neomrzí se, hodí se na doma i na večírek. Je to taková čistá mýdlová vůně, kterou chce mít na sobě člověk celý den.


























Některé internetové obchody Chloé popisují takto:
"Dámská vůně Chloé EdP zosobňuje sebevědomou, cílevědomou a atraktivní ženu, která se vyzná v módě a má svůj vlastní osobitý styl. Chloé EdP je vyjímečným kompromisem mezi klasikou a moderními trendy. Chloé EdT sálá ženskostí, je postaven na precizně volených ingrediencí tvořících dokonalou kompozici hravosti, hřejivosti, nápaditosti a podmanivosti.
Žádoucí Chloé EdP oplývá šarmem pivoňky, magnólie a růže, které jsou mistrně posazeny do sladké nóty liči. Jako elegantní hřejivý šál vystupuje teplý akord ambry kontrastující s plným tónem cedrového dřeva."

Na internetu se dá sehnat 30 ml za cca 900 Kč, například zde. Zkoušela jsem v parfumérce i romantickou vůni Chloe Love a Chloé L´Eau de Chloe s citrusovými tóny a taky se mi celkem líbily.




A ten časopis jsem si schovala. Zahraniční časáky jsou skvělé na procvičování angličtiny a jsou prostě zajímavější, než ty naše české verze, tedy podle mého názoru. Ikdyž tento bude mít za chvíli už historickou hodnotu, tak se v něm dá pořád najít pár zajímavých věcí.

Takže ta moje Chloé není jen tak nějaký obyčejný parfém, ale parfém s příběhem:-)

Jaký je ten váš oblíbený parfém?

5 komentářů:

  1. Hezký článek :-) Já miluju Hypnose od Lancome, mám už třetí flakonek a určitě ji budu kupovat i dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) To je skvělé, že si taky našla tu svou:-)

      Vymazat
  2. keby som ja mala chloé tiež by bola moja láska ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé já jsem na tom stejně, dlouho jsem po Chloe toužila a pak mi ji dal přítel na vánoce :) tento rok už mám druhé balení.... Líbí se mi i jiné vůně ale tuhle zbožňuji, ikdyž jí pomaličku na paty šlape vůně od Lancome La Vie Est Belle :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pěkné:-) Lancome vyzkouším při nejpližší návštěvě parfumérky.

      Vymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...