středa 16. ledna 2013

NEW IN: Nákupy ve slevách

O vínekdu jsem se konečně vrhla na povánoční slevy a stálo to fakt za to! Skvělé kousky mi samy padaly do ruky.

Ať si kdo chce co chce říká, že věci jsou hned probrané a že zbydou jen velikosti XS nebo XXL - blbost, blbost, blbost. Já jsem nakoupila skvěle. Sice nemám trpělivost prokousávat se vším a prohlížet všechny věšáky, ale ty slevy za trochu námahy stojí. 

V Orsay byla ten den ještě 25% sleva na už zlevněné věci. Tam jsem koupila lososový svetřík s průhlednými rukávy a aplikací na přední straně, taková spíš nóbl věc. A pak úplně skvělou květovanou halenku.



V F&F jsem ukořistila dlouhou letní sukni, takovou jsem chtěla už delší dobu. Ta bude vypadat bezvadně s bílým tílkem. A půjde nosit i jako šaty, když se vytáhne nad prsa:-) A pak ještě skvělé fialové válenky za 174 Kč (ty jsem měla při focení na nohách:-). 

V New Yorkru jsem neplánovaně koupila černé jednoduché dvoudílné plavky. Bohužel jsem ztratila účet, takže nevím přesně, kolik stály, myslím kolem 600 Kč, ty ve slevě nebyly, ale jsou senzační. Mají tam originální spodní prádlo, takže jedny kalhotky musely být moje a pak ten náramek - ten je krásný. Jsou to kamínky na koženkových proužcích, zapíná se na dva cvočky. Mají ho tam i v černé, stříbrné, světle modré a růžové, všechny nádherné. 
 
Co vy a slevy? Máte taky nějaké skvělé úlovky nebo se nákupního šílenství neúčastníte?

1 komentář:

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...