úterý 19. února 2013

Ochrana vlasových konečků Shine so Bright od Lush

Balzám na konečky vlasů Shine so Bright jsem dostala k Vánocům, od té doby ho používám, takže jsem měla už dost času vytvořit si na něj svůj názor.

Má chránit konečky před třepením a provonět vlasy. Obsahuje přírodní ingredience, jako jsou například slepičí vejce, bambucké máslo, olivový a kokosový olej. 

Podle názvu bych čekala, že se bude balzám leskout, ale není to tak. Má velmi tuhou konzistenci, spíš je to takový vosk na vlasy. Má hodně výraznou vůni, která není vyloženě krásná, je to taková retro předrevoluční vůně, něco mi připomíná, ale nevím co. Avšak po vetření do vlasů se rozleží a vlasy voní moc pěkně a vydrží dlouho.


A teď konečně k těm účinkům na konečky. Musím předeslat, že mám vlasy zničené melírama, přebarvené hennou, už dost dlouhé, takže na třepení mají nárok jako snad žádné jiné. Já si stříhám konečky poslední dobou sama asi každé tři měsíce. Na těch mých vlasech se centimetr sem centimetr tam ztratí, takže to neřeším.

Ale teď, co používám tento balzám, tak můžu říct, že mám konečky opravdu v lepším stavu. A to je paráda, protože si chci nechat dorůst ještě delší vlasy a takto to půjde rychleji. Určitě nějaký ten vlásek roztřepený nebo přelomený je, ale rozhodně je to o dost lepší. Jen ty nejspodnější vlasy mám pořád zničené stejně, ale dostávají taky nejvíce zabrat, hlavně teď v zimě, jak se pořád otírají o oblečení. A já mám i ten zlozvyk, že si zlomené konce trhám, takže spodní vlasy mám o dost kratší. Naštěstí to nejde znát.


Jediné, co mi na balzámku vadí, je jeho malý objem 10 g (krabička velikosti padesátikoruny) a celkem vysoká cena 250 Kč. Používám ho asi jednou za tři dny, po mytí vlasů a spotřebovala jsem za dva měsíce půlku. Nedávno jsem narazila na tento vosk na vlasy Santé a myslím, že by mohl mít podobné účinky jako balzám Lush.

Balzám je na stránkách Lush zde.

Jak se vy staráte o konečky vlasů? Používáte nějaké speciální přípravky?

4 komentáře:

  1. to by som fakt potrebovala teraz ;)

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to zní nadějně. Mě vlasy pořád ne a ne dorůst právě proto, že se mi hodně třepí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten si musím pořídit :) konečky mám zničené ze žehlení, teď jsem skoro přestala tak si je musím zregenerovat, děkuji za tip :)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som maniak na vlasove pripravky, na konceky pouzivam BC Repair Rescue od Schwarzkopfu a neviem si to vynachvalit! Aj ked..teraz uvazujem aj o kupe tohto pripravku :), no uvidime...
    Ak mas zaujem,mrkni aj moj blog - http://rosie-posiexoxo.blogspot.sk/ :)

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...