úterý 5. března 2013

Čokoláda, mango a citrón aneb moje nová mazátka

V únorových boxech krásy se ke mě dostalo několik přípravků pro péči o tělo. A protože se dvěma z nich téměř dívám na dno, tak jsem si říkala, že o nich musím napsat, dokud jsou ještě mezi námi:)

Všechny tři jsem zařadila do jednoho článku, protože je spojuje jejich krásná vůně, která mě láká je ochutnat.

V Ladyboxu (článek zde) jsem dostala přírodní rostlinný bio balzám Čokoládová fantazie od Nobilis Thilia v 50ti mililitrovém balení. Chtěla jsem ho vyzkoušet už delší dobu, takže jsem měla radost, že jsem ho touto cestou získala. Voní krásně po kakau (a kakaový prášek skutečně obsahuje), mňam. Má tuhou konzistenci a taje až teplotou těla. Dá se použít na celé tělo i obličej a je skvělý pro exotické (i erotické:-) masáže. To jsem se o něm dočetla.

Já si s jeho použitím pořád nevím rady. Připadám si, jako bych se natírala Nutellou. Na pokožce zanechává hnědý nádech. Když si promnu dlaně po mazání, mám stejný pocit, jako bych měla ruce umazané od čokolády, což nesnáším. Má být vhodný zejména na suchou pokožku, ale když jsem ho použila na rty, tak se mi moc vláčné a hydratované nezdály. No prostě nevím. Pokožku zanechává sametovou a nemastnou, takže ho zkuším v létě používat na nohy, to by snad mohlo fungovat. Na stránkách Nobilis Thilia se na něj můžete podívat zde

Tělové máslo Mango smoothie NIP+FAB jsem dostala v Senzaboxu (článek zde) a taky jsem si na něj už nějaký čas dělala zálusk, takže další radost. Má úžasnou svěží vůni, která se na pokožce i docela dlouho drží. Konzistence je jemná, hladká a dobře se vtírá do pokožky, kterou pak dělá vláčnou a hydratovanou. Tomuhle máslu říkám třikrát ANO. Jen budu příště potřebovat větší balení. Tohle cestovní 50 ml je hned pryč. Na stránkách výrobce je zde.

V Senzaboxu byl taky vzorek (10 ml) krému na nehtovou kůžičku Lemony Flutter od Lush, který se dá použít třeba i na suché lokty, kolena, nohy, prostě všude. Já s kůží kolem nehtů problémy nemám, ale zkoušela jsem ho na suché ruce a lokty a opravdu funguje dobře. Je středně mastný a kůži skvěle zvláční. Voní po citronéch. Vůně je to krásná, ale na můj vkus až příliš silná. Takže ani nijak netoužím pořídit si větší balení 50 ml, které stojí 285 Kč a na stránkách Lush je zde.


Máte doma některý z těchto výrobků? Nebo byste některý rády vyzkoušely?

6 komentářů:

  1. Pre mňa ako čokozávisláčku vyzerá tá nobilis thilia úžasne ! :D + konečne niečo, čo nielen chutne vonia ale dá sa to aj zjesť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo jíst bych to asi nedoporučila, ale olíznout se to dá klidně:) Zkoušela jsem to a chutná to jako kakaový krém, jo a není to sladké.

      Vymazat
  2. Chci si pořídit Lemony Fluffer :-) Jinak zbytek NIP+FAB vypadá dobře, možná se po něm někdy poohlídnu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. NIP+FAB mám taky v plánu pořídit.

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...