sobota 27. dubna 2013

Denní mandlový krém Dermacol

Krásná vůně. To je první věc, která mi při prvním použití tohoto krému běžela hlavou. Navíc mandlový olej a koenzym Q10, to zní slibně.

Denní krém Natural je určen pro suchou a citlivou pleť. Je tedy hutnější a mastnější, ale ne tak, že by to bylo na obtíž. Řekla bych, že, v tomto období, bude skvělý do prostor s klimatizací, která pleť vysušuje.

Já mám pod očima, suchší místa, se kterýma si dobře poradil. Pleť krásně zvláční a dodá ji pružnost. Vtírá se lehce a pleť nezanechává lesklou. Zkoušela jsem na něj použít BB krém, ale to jsem pak leskle vypadala, takže jedině s pudrem. Parfemace je trochu výraznější, ale vůně je opravdu pěkná. Nejvíc mí připoníná asi nějaký krém pro děti. Když večer cvičím, tak tu vůni cítím, díky tomu, jak se mi zahřívá obličej. To je důkaz, že krém na obličeji vydrží celý den:-)




Děkuji Dermacolu za zaslání krému k vyzkoušení.
 
Používáte nějaké krémy od Dermacolu? Co na ně říkáte?

4 komentáře:

  1. Nemám ho, ale vypadá dpbře)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ho :) ale vždy keď si dám hutnejší krém, zapchajú sa mi póry..:/

    OdpovědětVymazat
  3. ... používám ho na noc, mám smíšenou pleť, takže jen občas. Vůně je super. Mám vyzkoušený z této řady krém na ruce a nedám na něj dopustit. V zimě byl nejvěrnějším společníkem a obstál na jedničku.

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...