úterý 16. dubna 2013

Můj nový blog

Možná se budete divit, ale chtěla bych vám představit můj nový blog Ms. Blogger Eva. Asi se ptáte, proč jsem si jej založila a co bude s tímto stávajícím.

Když jsem si zakládala blog Hair & beauty by Eva, tak jsem ještě nevěděla, jak moc mě bude blogování bavit a o čem všem bych chtěla psát. Teď už jsem si to víc ujasnila a blog jen o kosmetice mi příjde takový, jak bych to řekla, monotématický:-) Prostě bych chtěla psát i o jiných věcech. O životním stylu, lidech, módě, bydlení, vaření, internetu, ale samozřejmě i o kosmetice, to je takové věčné a vděčné téma.

A co bude s Hair & beauty? Zatím zůstane vše při starém. Mám tento blog ráda a baví mě. A jsem ráda, že tady jsou čtenářky, které pravidelně komentují příspěvky. To mě moc těší a děkuji vám za to:-)
























Nejsem z těch lidí, co mívají  rozdělaných více věcí najednou. Věnuju se raději jedné věci, ale pořádně. Takže mi teď úplně nevyhovuje mít dva blogy. Ale nechci tento první odstřihnout a přejít hned na druhý. Mělo by to proběhnou tak nějak postupně. Ale zatím nevím, jak rychle to půjde. To se teprve uvidí, jak se vše bude vyvíjet. 

Je jasné, že bych chtěla, aby měl nový blog nějaké čtenáře, to bych si to všechno jinak mohla psát pro sebe do deníčku. Chci tím říct, a to platí asi obecně, že blog není jen o mě, a že mě to baví, ale i o vás čtenářkách, vašich komentářích a návštěvnosti. Bez toho by to nebylo ono.

Budu ráda, když se na Mr. blogger Eva přidáte k pravidelným čtenářům. Bude to jako Hair & beauty plus dost navíc:-)


5 komentářů:

  1. Asi jsem blbá, ale nemůžu se proklikat k tvému novému blogu, prosím o adresu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne to já jsem blbá, to nejdůležitější jsem tam nenapsala:-)) Je to http://msbloggereva.blogspot.cz/.

      Vymazat
    2. Díky, už jdu na to mrknout :-)

      Vymazat
  2. No tak já jdu hned odebírat.)

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...