neděle 12. května 2013

Co mě zaujalo u Lush

Včera večer mi přišel newsletter od Lush a několik věcí na mě opravdu udělalo dojem

Dnes jsem spotřebovala poslední kousek jedinešné Lush henny, takže budu muset brzy objednávat. A některý z těchto kousků asi zkončí v košíku taky.

Jednotlivé věci vám představím:






















1 - Rumba
Jedná se o novinku - tuhý tónovací olej na tělo. Na léto by to mohla být supr věc. Nohám má dodat lehké zabarvení a navíc díky přírodním máslům pečuje o pokožku. 30 g stojí 360 Kč, mrkněte zde.

2 - Therapy 
Tuhý masážní olej s levandulí a neroli pro perfektní relaxaci. 100% přírodní receptura! 65 g za 280 Kč zde.

3 - Ocean Salt
Peelingová směs s mořskou solí, limetkovou šťávou a zklidňujícím avokádem. 85 ml za 335 Kč můžete koupit zde.

4 - Wiccy Magic Muscles
Masážní oválek pro namožené svaly. Má mít prohřívací účinky. To by se mi po dnešním běhu opravdu hodilo. 70 g je za 260 Kč, zde.

5 - Banánmix
Čerstvá maska pro vyčištění a zjemnění jemné a suché pleti. Obsahuje mleté ovesné vločky, mandle, banány a vanilku. Opravdu neodolatelná kombinace. 55 ml stojí 280 Kč, na stránkách zde.

6 - Chocolate Whipstick
Balzám na rty s příchutí čokolády a pomerančů. Je vyroben z odvaru z ovesných vloček, mandlového oleje, oleje z pšeničných kvítků a včelího vosku. Aby toho nebylo málo, tak obsahuje ještě vanilkovou silici. Balzámy můžu v jakékoli podobě, a tento vypadá opravdu mňamózně:-) 10 g za 220 Kč zde.

Co říkáte na můj výběr? Máte zkušenosti s některým výrobkem?

6 komentářů:

  1. Ocean Salt je boží! Měla jsem jen vzoreček, ale i přesto jsem zjistila, že je to mega bomba! Vzoreček mi vydržel skoro půl roku a lepší peeling jsem v životě neměla! :) jinak oatifix chci zkusit taky :) super článek:) já jen čekám, jestli pojedu do Prahy, protože se mi nechce platit to poštovné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za doporučení. Jo to poštovné je přehnané! Já vždycky čekám, až vydají kód na dopravu zdarma, ale jestli se v blízké době dočkám..?

      Vymazat
  2. Mám zkušenost jenom s Banánnamixem, a můžu vřele doporučit! Je perfektní. Jinak z masážítek mám doma akorát hottie, a je taky fajn, jen mi trvá hrozně dlouho, než jej spotřebuji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám pořád hrozné nutkání od Lushe něco (cokoliv) vyzkoušet a pořád jsem se ještě neodhodlala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta 6. Roztomilý! Já mám od LUSH ten krémík na nehtovou kůžičku a tak a miluju ho))

    OdpovědětVymazat

Díky moc za komentář a těším se na další:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...